2009. december 25.

Franklyn

| | Leave a Comment
Ennyire vegyes érzelmeim régen voltak egy film megnézése után. Kifejtsem? Lejjebb meglesz. Valójában a maszkos borító volt az, ami megfogott, meg a történet sem volt gyenge, így pár mondatba összefoglalva. Ryan Philippe-nél kicsit húztam a számat, de a Cruel Intentionsban jó volt, meg a Belső útvesztő sem volt gyenge, szóval gondoltam, adj neki!

Akadt pár pozitívum, meg jó néhány negatívum is, amelyeket felfedeztem a film nézése közben. És persze a végén is, amikor volt az a pár perces néma csend, amely a feldolgozással telik, hogy most ugye mit is láttam. Szóval az tény, hogy a Köztes Városban játszódó jelenetek baromira látványosak voltak! Simán verte a szintet a Dark City, vagy a Sin City vonalán. Meg Philippe maszkja is simán piros pont, durván félelmetes volt, pedig elég egyszerű.
A történet több idősíkban játszódik. Kifejtem.
Preest, a maszkot viselő nyomozó egy, a magát Egyénnek nevező gyilkos után nyomoz Köztes Városban, amelyet a hit irányít.
Esser, az aggódó apa kétségbe esve keresi eltűnt fiát a jelenkori London utcáin.
Milo mennyasszonya meglépett az esküvő előtti hetekben, ám a fiú hirtelen találkozik gyerekkori szerelmével.
Emilia egyre veszélyesebb öngyilkossági kísérleteket tesz, anyjával a viszonya egyre csak romlik.

Na úgy körülbelül ez a négy alap történet, amelyekből felváltva kapunk szösszeneteket, és valójában nem is értettem, hogyan fognak ezek kapcsolódni egymáshoz. És a helyzet az, hogy úgy körülbelül egy óra eltelte után jön az első utalás arra, mi hogyan kapcsolódik a másikhoz, aztán a végére a szálak úgy összefutnak, hogy csak lestem!
Egyedül azt bántam, hogy a tényleges történésekre bő egy órát kell várni, addig csak egy hosszúra nyúlt felvezetőt kell végignéznünk. A film pedig úgy másfél óra.
Szóval elég vegyesek az érzelmeim, mint azt már említettem, de megvan rá az okom. Az alapötlet zseniális, ugyanis a Franklyn a képzelet és a valóság határait súrolja, csak nekem akkor is hosszú az a kemény egy óra semmibe bámulás, és várakozás, hogy legyen már valami. De aztán lesz is valami, kapunk majd váratlan fordulatot is, amire nem számítottunk. Gondban voltam az osztályzásnál, de nálam a film valahol 6 pontot érdemel, és simán lett volna több is, de a problémáimat már kifejtettem. Érdekes film, az tény. Aki leül hozzá, az készüljön fel jókora elvontságra, és némi vontatottságra, de azért élvezhető, ám szigorúan csak egyszer.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet