2010. február 8.

Legion

| | Leave a Comment
Ez megint egy olyan film, amelyről bár sok mindent tudtam, olvastam, hallottam, valami miatt mégsem vett rá a lélek, hogy egy árva sort is véssek róla. Miért? Nekem többek közt nem jött be annyira az előzetes sem, valamint a tipikus angyalok vs. emberek történet sem az esetem, így inkább úgy döntöttem, hanyagolom a promóciós információkat, majd ha jön a film, lehet megnézem.

Valahol azért kicsit reméltem, hogy nem szúrják el, de sajnos csalódnom kellett. Ez a film nem több mint egy újabb elbaltázott próbálkozás, amely arra próbál rámutatni, hogy az apokalipszis eljöveteléről lehet jó filmet csinálni – pontosabban csak szeretnének jó filmet csinálni.


A történet szerint Istennek elege lesz az emberekből, ezért angyalokat küld, hogy azok leigázzák az emberiséget, ám Mihály angyal (Paul Bettany) a Földre száll, hogy figyelmeztesse a lakosságot a közelgő veszélyre, amelyet csak úgy lehet megakadályozni, ha megszülik az új Jézust.


Lehetne jó film ez, mert az Avatar óta tudjuk, hogy a látvánnyal meg lehet menteni egy filmet, legyen akármilyen kiszámítható a sztorija, és valójában a Legion esetében is hasonló a szituáció. Csak itt az akciódúsabb jelenetek azok, amelyek egész jól el lettek találva.


Valahol kicsit jobbra számítottam, de persze felkészültem arra is, hogy ez abszolút nem lesz egy ütős film. Utóbbi vált be, de nem mondom, hogy megbántam, mert bár voltak pillanatok, amikor unatkoztam, azért akadt egy-két hirtelen jelenet, az akciók is remekül ki lettek dolgozva, de sajnos nem tudok ennél több jót mondani, így lett a Legion nálam kereken 5 pont, vagyis újranézés nem lesz.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet