2010. április 4.

Repo Men

| | Leave a Comment
A Különvélemény. Nekem legalábbis elsőként ez ugrott be, hiszen a Repo Men majdhogy nem ugyanazt a szálat követi – persze csak nagy vonalakban. Ugyanis adott egy különc hatóság, hősünk itt dolgozik, majd lassan a saját munkahelye csapdájába kerül. Szóval nekem így a Különvélemény ugrott be, valamint mindkét film elején egy félbeszakított szexjelenetet is láthatunk, amelyet persze a már említett hatóság emberei szabotálnak. Mi a különbség? Sok minden ugye, de a legfontosabb: a Különvélemény ezerszer jobb film.

Új szem kell? Megoldható! Esetleg új májra van szükséged? Pénzért, naná! Netalántán gond van a szíveddel? Az Union cég szívesen segít. Nem tudod fizetni? Jön a Repo Men és szépen kivágja belőled. Remy-nek (Jude Law) pont ez a munkája, ám amikor károsul a szíve, ő is a cég adósává válik, és mivel fizetésképtelen, ezért fordul a kocka, menekülni kényszerül. A sors összehozza a szintén ez ügyben bujkáló Beth-szel (Alice Braga), az egyetlen megoldás pedig az, hogyha betörnek a cég adatbázisába, és zárolják a számlájukat.


Valahol akció-dús, valahol látványos film lett a Repo Men, de sok dologba bele tudnék kötni, és az igazat megvallva nem is csodálom, hogy a 32 milliós költségnek mindössze a harmadát hozta vissza, a március 19-i, amerikai premier óta. Vártam a filmet, nem számítottam nagy eresztésre, inkább arra, hogy némiképp érdekes élményben lesz részem, ám helyette egy kissé sablonokkal túlfeszített akciófilmet kaptam, amely egyszer kellemes szórakozásnak minősült, ám nem tartom valószínűnek az újranézést.


Jude Law remek címszereplő, jól áll neki a szervbehajtó karaktere, bár nekem mostanában mégis, mint Watson volt a nyerő. Aztán a jó öreg Forest Whitaker is hozza a formáját, de hát tőle már megszokhattuk, hogy nem nagyon tud csalódást okozni.

A látvány rendben volt, az akciók is úgy nagyjából rendben voltak, ám utóbbi az, amellyel nem vagyok maradéktalanul megelégedve. Nem úgy, mint a zenékkel, mert azokat remekül összehozták. Sajnos az üresjáratok azok még, amiket jobb lett volna valami egyedibb dologgal kitömni, ám nem jött össze a mutatvány.


Én tényleg vártam ezt a filmet, és azt hittem, hogy jobb lesz, de amint végeztem vele, és elkönyveltem magamban azt a tényt, hogy nem is lett olyan nagy szám, belegondoltam, hogy erre már korábban is számíthattam volna, a trailerek és a poszterek alapján. Na de persze egyszer kellemes szórakozás volt, lehetett izgulni is, aztán meg ki tudja, lehet, hogy nem olyan hangulatban néztem, amikor épp vevő voltam valami efféle akció mozira, de így most sajnos csak egy 6/10-es lett ez az egész. A megvalósítás volt az, amin megbukott nálam a film, amúgy nagyjából rendben is volna.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet