2010. augusztus 19.

I've been looking for a lifeline

| | 2 comments

Igen, ismét változik a design, de csak azért, mert rájöttem, hogy az előző hosszútávon nem nyújt kielégítő látványt. Most akkor lesz ez, ami szerintem sokkal színvonalasabb, az oldalsávba sincs beszorítva minden, ami esetleg már nem is oda való.

Ráadásul lesznek változások is a blogon. Ez alatt pár új ötletet értek, amiken már egy ideje rágódom – természetesen különféle rovatokról van szó –, egyiket már be is vezettem, ez lett a Hová tűntek? kategória. A többiről nem akarok egyelőre beszélni, majd jön és meglátjátok.

Az olvasottságról annyit, hogy stabilan tartja magát, és bár lehetne jobb is, mégis: köszönet azoknak, akik látogatják az oldalt, sőt, írnak megjegyzést is. Még csecsemő a blog (októberben lesz egy éves), remélem, idővel azért kialakul valami komolyabb. No de persze nincsenek eget-rengető terveim ám. Nem vagyok profi, nem is szándékozom azt a benyomást kelteni magamról, egyszerűen csak írogatok ezt-azt a filmekről. A többi meg úgyis adja magát. Ha öt év múlva sem lesz 200 hozzászólás egy filmes irományomnál, akkor sem történik tragédia.

Úgy körülbelül ennyit akartam, azt hiszem.

2 megjegyzés:

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet