2010. szeptember 22.

Napokban megjelenő DVD-k

| | Leave a Comment
Lássuk mi a heti felhozatal. Tegnap és ma ezek a lézerlemezek jöttek ki.

Mártírok - Francia horrorfilm, én még nem láttam.
Túl a csúcson - Stallone egyik régi, de nem a legjobb filmje.
Száll a kakukk fészkére - 35 éves jubileumi kiadás.
Kabinláz 2. - Aki kedvelte az elsőt, elvileg ezt is bírni fogja.
Dante: Pokol - Dante egyik művének animációs verziója. Ez még jó is lehet.
Harley Davidson és a Marlboro Man - Kiskölyökként imádtam. Most?
Átok 3. - Na, nekem már az első sem jött be.
Szökőhév - Amy Adams és Matthew Goode romantikus vígjátékozik.
28 nappal később - Ez már valami!
Ha/Ver - Megrendeljük?
Ezt így direkt ideraktam a végére, mert nekem még így sem jön át. Pontosabban a cím. A borító elég tökösen meglett oldva, teljesen visszaadja a film hangulatát, de ezzel a címmel teljesen eltolták. A karakterek neveit meg ne akarjátok tudni, hogyan fordították le.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet