2011. május 29.

Másnaposok 2. (Hangover 2.)

| | 4 comments
Egy dolog biztos: akinek az első rész nem jött be, az ne váltson jegyet a folytatásra, hiszen néhány apróbb eltérést leszámítva szinte ugyanazt a filmet néztük. De nyugi, ha két éve oda voltál a három idióta másnapos sztorijáért, akkor ezúttal sem érhet csalódás, én legalábbis rohadt jól szórakoztam.


Persze az is lehet, hogy túlságosan elfogult vagyok. A lényeg az, hogy de ja vu ide vagy oda, a poénok ezúttal is ütnek. Olvastam már például olyat, hogy a szereplők közt ezúttal nem működött a kémia... na ez hülyeség, szerintem ezzel sem volt gond. Ugyanolyan hülyék, mint annak idején, ráadásul a szituációk, amelyekbe sikerül belekeveredniük, egyáltalán nem laposak, többször hangosan felnevettem.

Szerkezetileg amúgy szinte ugyanaz a film, hiszen a nyitójelenetben kapásból az a bizonyos baljós telefonhívás, majd ugrás vissza pár napot, esküvői előkészület, piálgatás, fájdalmas reggel, elveszett ember, senki sem emlékszik semmire. Amin változtattak, hogy ezúttal Stu nősül meg, és Thaiföldön, az eltűnt személy pedig az újdonsült feleség öccse.

Külön örültem annak, hogy a felállást nem variálták meg. Hogy is tehették volna, amikor ez a három figura külön garancia az első rész rajongóinak. A mellékszereplők közt amúgy fellelhetünk olyan színészeket is, mint Paul Giamatti. Sajnos azonban Mike Tyson rövid szerepeltetése ezúttal baromi felesleges volt. Az első részben teljesen cool volt, meg hát jelentőséggel bírt a felbukkanása, de most sajnos nem tudtam hova tenni, simán ki lehetett volna hagyni.

Az meg, hogy Mel Gibsont úgymond kiutálták a filmből, így most elég bosszantó. Basszus, pedig a tetoválós fickó szerepe nagyon illett volna hozzá. Mondjuk a második szóba került név, Liam Neeson is fasza lett volna, és nem azt mondom, hogy végül Nick Cassavetes rossz volt, csak basszus, azért idegesítő kicsit, hogy akár Gibson is lehetett volna a tetkós arc. Micsoda cameo lett volna!


Kicsit úgy vagyok vele, hogy Bangkok jobb helyszínnek bizonyult, mint anno Vegas. Ugyanis egy másnapos brigád sokkal inkább eltud tévedni külföldi helyeken, mint a saját országában, ráadásul viccesebb szituációkba is bele tud keveredni idegen területen. Úgyhogy szerencsére sikerült megfelelő helyet találni az előző este felderítésére.

A farkasfalka újra betámadt! Hasonlóság ide vagy oda, végül egy remek folytatás lett a Másnaposok 2., kapja is a 8/10-et, szédületes szórakozásnak bizonyult. De az első rész még mindig jobban tetszik, ez egyértelmű. Természetesen a pénzre mentek rá, hiszen két éve is kajálta a nép a filmet, tudták, milyen irányba kell menni, nem bíztak semmit a véletlenre. De hál'isten még így sem érződött az a bizonyos izzadtságszag.

Todd Phillips amúgy megemlítette a harmadik részt is, már ha a nép vevő rá (gondolom ez majd a jegyeladások után bírálódik el), csak az már nem ugyanezt a sémát követné. Hát, majd meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. Ez az! Nekem is nagyon tetszett, és igazad van, az első sokkal jobb még így is.

    VálaszTörlés
  2. Egynek elment, nekem pont az volt a bajom, hogy egy az egyben mintha az elsőt néztem volna...

    VálaszTörlés
  3. Hát nekem nem tetszett ennyire :D Akármennyire lesz más, nekem nem hiányzik az a harmadik rész :)

    VálaszTörlés
  4. Én full kikapcsolt aggyal néztem, készen állva minden baromságra, ráadásul az elsőt imádtam és megnéztem már párszor, meg amint azt említtetem is, talán kicsit elfogult vagyok, de ez van.

    Mondjuk minden ellenérvet megértek, hogy másnak pont azért nem tetszett, amiért nekem igen.

    VálaszTörlés

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet