2011. augusztus 17.

Rossz tanár (Bad Teacher)

| | Leave a Comment
Na ez meg mi volt? Most gyorsan végiggörgettem Cameron Diaz filmjeit, majd levontam a következtetést, hogy az eddig látottak alapján nekem a Bad Teacher tetszett a legkevésbé.

Már rögtön ott elássa magát a film, hogy a főszereplővel egyetlen pillanatig sem tudunk azonosulni. Nem fogjuk kedvelni őt, nem fogunk drukkolni neki, sőt, egyenesen a hátunk közepére kívánjuk. Hősünk ugyanis egy pénzéhes, lusta, flegma tanárnő, aki utálja a munkáját, és csak egy gazdag pasira vár, hogy mellette majd ne kelljen dolgoznia. Az esély meg is lesz rá, ugyanis új tanár érkezik a suliba (Justin Timberlake), aki nem éppen egy rossz módú családból származik. A probléma azonban onnan adódik, hogy neki nem Diaz tetszik meg, hanem egy másik tanárnő.

Újabb kitermelt szenny Hollywoodból, amit vígjátékként próbáltak eladni. Az, hogy én konkrétan fapofával néztem végig, már teljesen szubjektív, egyszerűen nekem nem jöttek be a poénok. Na jó, azért Jason Segel még valamicskét dobott a filmen, de pont neki nem vitték túlzásba a szerepeltetését. A főszereplő jellemfejlődése pedig ugyanúgy kiszámítható, mint ahogy az egész film cakk-pakk. Ennyivel össze is lehetne foglalni röviden, az igazat megvallva kár minden szó ezért a moziért.

Azt hiszem ez így 3/10, ráadásul annyira borzalmas volt a szinkron, hogy még az is csak rombolni tudott az amúgy sem nagy élményen.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet