2012. január 6.

Drag me to Hell

| | Leave a Comment
Elmondom, mi volt a legnagyobb gond ezzel a filmmel: hogy túlságosan is komolyra vették vele a figurát. Mert bevallom, voltak jelenetek, amiken szabályosan felröhögtem, annyira horrorvígjátékba illő elemekkel dúsították. Ha kicsit lazábbra fogják a gyeplőt, és megtoldják még pár hülyüléssel, most egy rossz szavam se lenne. De így... áhh.


A történet röviden annyi, hogy a hitelügyintézős bankos csajnál egy öreg cigány asszony még egy utolsó haladékot kér a lakását érintő jelzálogot illetően. Miután a csaj elutasítja, az öreglány megátkozza, ennek következtében pedig egy gonosz szellem kezdi őt kísérteni. Nagyjából ennyi, természetesen képbe kerül egy médium is, de hadd ne én mondjak el mindent.

Sam Raimi a Pókember filmek után úgy döntött, csorba nyelű fejszéjét belevágja egy horror projectbe, ennek eredményeképp egy felemás érzésekkel vegyített másfél órát kaptunk, amit lehet szeretni, nem szeretni, viszont egy biztos: ilyen vagy olyan érzésekkel, de nem felejtjük egy könnyen. Én ott röhögtem a legjobban, amikor a csaj lerókázza vérrel a főnökét, az meg ki van akadva, hogy ment a szájába is. Ehhez hasonló, komolyan vett, mégis nevetségessé fajult helyzetekből több is van, de végig sütött róla az érzés, hogy nem nevettetés céljából rakták bele. Fuck it.

Lehet ám, hogy velem van a baj, vagy csak nem vagyok túl nagy horror rajongó egy ilyesfajta filmhez, de nálam közepes eredményt ért el végül. A Rotten átlagán lepődtem meg legjobban, perpillanat 92%. A moziZoom átlag pedig 5/10 végül, mert valahol szórakoztató, de ezen kívül nem sok kiemelkedő dologgal büszkélkedett nálam. Az újranézési esély pedig valahol a nulla környékén mozog.

A tovább mögé pedig csak az kattintson, aki már látta a filmet, mert van egy észrevételem a cselekménnyel kapcsolatban.

Tehát spoilerek! Amikor a csaj elmegy a médiumhoz, és az érzi rajt, hogy megátkozták, akkor megkérdezi többek közt azt is tőle, hogy meggyalázta-e valakinek a sírját. Szóval ha sírt gyaláz, akkor is átok száll rá elvileg. Igen ám, csak hogy a csaj a film végén mit csinál? Hát sírt gyaláz! Onnantól én végig azt hittem, hogy majd emiatt száll rá átok, és micsoda befejezés lett volna! De nem, maradt a béna "rossz boríték" megoldás, amivel elszalasztottak egy szerintem sokkal jobb befejezést. Kár érte.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet