2012. április 7.

Zanzásitva: Like Crazy

| | Leave a Comment
Ki tudja, talán csak túl sok független filmet néztem mostanság, talán nem a legjobb napra iktattam be, de a megannyi pozitív nézői kritika ellenére nekem a Like Crazy... hát csalódásnak nem nevezném, de engem személy szerint annyira nem kapott el, mint a többséget. A történet egyszerű, akár egy pofon: fiú és lány egy amerikai egyetemen egymásba zúgnak, de fülig. A lány azonban brit, a vízuma pedig a tanév végével lejár, ő mégis tovább marad, így amikor legközelebb beakar lépni az Államok területére, akad egy kis gikszer emiatt a korábbi szabálysértés miatt. A két főszereplő játékát kár is lenne ócsárolni, bár tény, hogy Anton Yelchin sokkal jobb volt, mint Felicity Jones. Amik miatt szívtam a fogam, a rengeteg - szerintem felesleges - vágás, már szinte zavaró volt, ezen felül a forgatókönyv, ami lehetett volna jóval kitisztultabb is, és egy jobb befejezéssel is elbírt volna a film. 6/10. Nem intek óva senkit a filmtől, mert már csak a fényképezés miatt érdemes megnézni.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet