2012. május 20.

Anchorman 2. teaser

| | Leave a Comment
Ugye amit a Diktátor előtt adtak le. Az első rész nekem többnyire bejött, de nem dobtam el tőle az agyam, szerintem újra sem néztem még. Szórakoztató, hangulatos, de simán megértem, ha sokan csak egy tipikus Ferrell-hülyeségnek könyvelik el. A második részt szintén Adam McKay rendezi, Ferrell, Carrell, Rudd és Koechner is visszatérnek, de még Luke Wilsont is pletykálják. Két évet még várni kell.

Nem tudom amúgy, van-e értelme a folytatásnak, az első rész egész kerek volt, a végén mindenkiről megtudtuk, mi történt vele a későbbiekben. De majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet