2012. június 24.

100 film, amit látnotok kell - #91

| | 3 comments
Volt egyszer egy vadnyugat - C'era una volta il West (1968)


Azt hiszem késhegyre menő vitákba lehetne folyni, melyik a jobb western: A jó, a rossz és a csúf, vagy a Volt egyszer egy vadnyugat. Ha engem kérdeztek... fogalmam sincs, kicsit talán ehhez a filmhez jobban húz a szívem, de szerintem csak azért, mert ezt láttam előbb. Emlékszem, elég kicsi voltam, de nem bírtam leakadni róla. Persze azóta újráztam már, meg lassan megint kéne, mindenesetre ilyen egy ízig-vérig western, ahogyan azt csakis Sergio Leone tudja.

Felejthetetlen: A harmonika megszólal, és Harmonika megjelenik.

Rendezte: Sergio Leone
Szereplők: Henry Fonda, Charles Bronson, Claudia Cardinale, Jason Robards

3 megjegyzés:

  1. Szerintem egyértelműen A jó, a rossz és a csúf a jobb; ezt meg pár éve láttam először, de nem is nagyon kötött le, a mai napig nem értem, mitől akkora kult. Újra kéne néznem, és megpróbálni nem elkalandozni 5 percenként...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nekem is újra meg kéne néznem, de mind a kettőt, hogy pontot tegyek a kérdés végére.

      Törlés
    2. Nálam a jó, a rossz 10/10, a tökéletes western, ez meg elsőre annyira vontatott volt, hogy alig vártam a végét. Egy olyan időszakomban néztem, amikor hetekig csak westerneket daráltam, de ez tetszett legkevésbé az összes közül, pedig ettől vártam a legtöbbet. Azóta eltelt pár év, szóval lehet, hogy most meg nem bírnék elszakadni a képernyőtől - nem lenne példátlan :)

      Törlés

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet