2013. július 25.

Lake Mungo [2008]

| | Leave a Comment
Teljesen véletlenül találtam rá erre a független filmre. Fogtam magam, hát beiktattam, jó késő este, de nagyon sok mindent nem olvastam el róla előre... Ti se tegyétek!

A Lake Mungo egy elég fondorlatos cselekménnyel bíró ál-dokumentumfilm, amelyben főleg a szereplők mesélik el élményeiket a témával kapcsolatban. Persze az elején próbálják megmagyarázni, hogy ez mind megtörtént, ezek rendőrségi felvételek, de ugye mind tudjuk, hogy nem így van. Annyit azért elárulok, hogy egy nyúlfarknyi kedvet azért csináljak a filmhez, hogy az egész egy vízbe fulladt lány halála utáni dolgok körül kering. Bevallom, én is csak ennyit tudtam. Az első fordulat, amivel szembesülünk, talán elcsépeltnek tűnhet, de nyugi!

A Lake Mungo ugyanis gondoskodik arról, hogy valami mindig legyen a tarsolyában. És ehhez hozzá kell tenni, hogy olyan atmoszférával sikerült körbevonni, amely csak fokozza az izgalmakat, gerjeszti a kíváncsiságot, mert tudod, hogy valami még jön... És jönni is fog. Ugyan nem egy beszaratós thriller, de nagyon sejtelmes, és bevallom, volt egy pillanat, amikor végig futott a hideg is a hátamon, pedig ha valaki horrorsznob, akkor én az vagyok.

Mindenesetre le a kalappal a készítők előtt, mert bár vannak pillanatok, amikor kicsit unalmasnak, elnyújtottnak éreztem (pedig nincs 90 perc az egész összesen), de javarészt jól szórakoztam. A legtalálóbb jelző talán: érdekes. 7/10.

Hangsúlyozom még egyszer: ne olvassatok utána!


0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet