2009. november 30.

Saw hírek

| | Leave a Comment
A Fűrész hatodik epizódja úgy tűnik, eddig a leggyengébbnek bizonyult a korábbi részekhez képest. Ugyanis a hatodik rész eddig mindösszesen 26 millió dollárt zsebelt be, amellyel így csúfos bukta. Miért is? Hát mert annak idején az ötödik Fűrész már az első hétvégén 30 milliónál tartott. Bár én eléggé az egekig dícsértem a a hatodikat, mert hát végülis vérbeli rajongó vagyok, nekem bejött, de úgy tűnik, egyedi az ízlésem.

2010 október 22-én lesz a hetedik rész amerikai premierje, természetesen 3D-ben! A történetről egyelőre csak annyit tudni, hogy a készítők még nagyobb csavart raknak az utolsó előtti epizód végére.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet