2010. március 21.

South Park S14 E01 (Sexual Healing)

| | Leave a Comment
Bizony, 14. évad, holott még a 13.-at nyomja az MTV, de felkerült a netre immáron az új szezon, nyitó epizódja, amelyben kellemeset csalódtam.

Nem tudom, van-e blogger a vidéken, aki előttem írt az új évadról, ha nincs, akkor feltehetőleg az első posztot olvasod a 14. szériáról.

Szóval nálam a South Park már egy ideje nem okoz akkora élményt, mint a régi évadok okoztak. Persze, jókat nevetek, meg kellemes kikapcsolódás, de most vagy én komolyodtam valamilyen szinten vagy a készítők erőltetik a dolgot? Így kicsit száj húzva ültem le megnézni a legújabb epizódot, de azt kell, hogy mondjam, nem is rossz!


A történet röviden annyi, hogy az iskolában elvégeztetnek egy tesztet a gyerekekkel, amely arra próbál rámutatni, hogy ki az, aki szex függő? Kenny, Kyle és Butters bukik meg a dolgon, és küldik őket el egy terápiára.


Azt hiszem, nem akarok egy poént sem lelőni, mert felesleges lenne, annyit mondok, hogy Butters hozza a formáját a „bokros” dologgal, de Kenny halálán akkorát nevettem, hogy majdnem lefordultam a székről. Nem lett egy rossz epizód, maradjunk ennyiben, szóval remélem az egész évad hasonló lesz majd.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet