2011. január 1.

New year, new design

| | Leave a Comment
Akkor kezdjük az évet egy új kinézettel. Már megint. Az van, hogy untam a másikat, meg amikor belepiszkáltam a kódjába, hogy igazítsak picit, el is toltam rendesen. Nekiültem, és ezt kreáltam ki belőle.

Más. A Drop-Fly oldalt töröltem, mert annyira rendszertelenül vezettem, hogy nem láttam értelmét. Ráadásul még több hónap után sem tudtam, hogy mit is akarok közölni vele. Ez van. Ellenben elindult a Drug Shot, amelyben mindenféle filmekből válogatok ki kedvenc beállításokat, esetleg olyanokat, amelyeket én lőttem el. A kinézetes amúgy direkt ennyire minimál.

Ennyit akartam, jöhet a 2011-es év!

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet