2011. január 24.

Zöld Darázs (Green Hornet)

| | Leave a Comment
Ez mi volt?! Az előzetesek alapján egy laza akció-vígjátékra számítottam, de még mindig nem akarom elhinni, hogy végül ez lett az eredménye. Jó ideig húzták-halasztották a filmet, most azonban megkaptuk, de nem kell nagy reményeket fűzni hozzá. A Green Hornet ugyanis egy elég gyengén szerepelt, nálam biztosan.

A történet főszereplője Britt Reid, az unatkozó milliárdos csemete, aki apja halála után lespanol a család autószerelőjével, Kato-val. Ketten együtt úgy döntenek, ezentúl a bűnt fogják üldözni. Feltuningolják magukat minden extra kütyüvel, és neki is indulnak csapatni egyet.

Kezdeném a szereplőkkel. Seth Rogen egy fájdalom volt végig, bocs. Bírom őt, tényleg eddig jóformán csak pozitív emlékeim vannak róla, de itt most komolyan azt vártam, mikor fogja már be végre. A film egyik mélypontja volt, nem is értem, hogyan. Cameron Diaz sok vizet nem zavart, nem vett el semmit az élményből, de nem is adott hozzá. Jay Chou jó volt, Rogennél legalábbis sokkal jobb, de aki miatt kicsit sem tudtam húzni a számat, az bizony Christoph Waltz. Őt már a Briganty-k óta imádjuk, ezúttal sem fog csalódást okozni az alvilág fejének szerepében. Amilyen gonosz, annyira humoros az öreg, bizony ő viszi el a hátán a film jobb jeleneteit.

A forgatókönyv - ha most a párbeszédeket tekintem - szintén a béka segge alatt van. Próbál humoros lenni az egyik pillanatban, míg teljesen komoly a másikban, de hadd ne mondjam, mekkora káosz ennek a végeredménye. Sajnos, ha úgy ülök le, hogy egy percig sem gondolom komolyan amit látok, még akkor sem talált volna be. Ez van.

Volt egy-két poén, amin tényleg mosolyogtam, akadtak jobb akciójelenetek, Waltz pedig tényleg az egyetlen maradandó emlék a színészek közül, így a Green Hornet egy 5/10, nagyon is közepes mozi lett. Az újranézés, hát egyenlő a nullával, nekem ez volt a 2011-es év első nagy csalódása, mivel jóval többet vártam tőle. Picit azért tartottam, hogy elcsúszik, de nem ennyire.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet