2011. október 21.

100 film, amit látnotok kell - #33

| | 2 comments
Brian élete - Life of Brian (1979)


A Monty Python legjobbja. A Gyalog Galopp is kiváló, de nekem a Brian élete a csúcs. A helyszín Júdea, a kor pedig időszámításunk után 33-ban, uzsonnaidő körül, haha! Az egyszerű életet élő Brian előbb csatlakozik egy rómaiak ellen lázadó titkos csoporthoz, később pedig Messiásnak hiszik őt a buzgó hívők. A film görbetükröt tart az akkori kor előtt, tipikus angol humorral fűszerezve. Megunhatatlan, igazi Monty Python klasszikus.

Feledhetetlen: Rengeteg van, szinte az egész film ilyen, de szerintem a "Menjetek a p*csába!"-jelenet lenne az egyik így hirtelen.

Rendezte: Terry Jones
Szereplők: Graham Chapman, John Cleese, Terry Gilliam, Michael Palin, Eric Idle

2 megjegyzés:

  1. Én csak pár hónapja láttam először ezt a filmet, de nagyon tetszett. Ha egy jelenetet kellene kiemelnem belőle, akkor a Fikusz Kukiszt választanám :)

    VálaszTörlés
  2. Túljártál az eszemen, nem gondoltam át eléggé, lehet nekem is azt kellett volna beírnom :)

    VálaszTörlés

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet