2011. december 3.

Ez is megvan

| | 2 comments
Este megnéztem az Our Idiot Brothert, és miután kiűzte belőlem az álmosságot, gondoltam nekiállok az oldalsáv kibővítésének. Úgy terveztem, hamar megleszek. Aha. Ennek az lett a végeredménye, hogy nem bírtam magammal, és csomó más mindent is variáltam, aztán hirtelen ennyi idő lett. Úgyhogy most ez van, így nézünk ki. Ahogy magamat ismerem, a napokban még úgyis finomítom erre-arra kicsit, de egyelőre most ezzel kell beérni, kicsit részletesebb tartalmat nyújt a blognak, mint eddig. Oldalt pedig a tetovált lány figyel be mostantól, amíg meg nem nézem.

Az a baj amúgy ezzel az Arimo betűtípussal, hogy nem mindenhol jön be normálisan, vagy nem elsőre. Lehet, hogy ez sem marad meg végleg, mondjuk legyen ez próbaverzió.

Most pedig megyek is aludni.

2 megjegyzés:

  1. pöpec lett! Az új betűtípus is tetszik, az oldalsáv külön plusz pont, mert faszán átlátható.

    VálaszTörlés

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet