2011. január 20.

A hivatalos Batman hírek

| | Leave a Comment
Eddig csak pletykák voltak, de ezúttal már hivatalos hírekkel jöttek az új Batman film kapcsán. Őszinte legyek? A The Dark Knight után ugye gondoltuk, hogy nem lesz könnyű megütni a mércét, és basszus, nem is sikerült. Nekem ez így, ahogy van, egyelőre nem tetszik. Persze bízzuk Nolan-re, elvégre mindig többet hoz ki a dolgokból, de akkor is, én picit azért egyelőre húzom a számat. Lássuk.
  • A Macskanős pletykák igaznak bizonyultak, Anne Hathaway fogja őt alakítani. Én soha nem rajongtam Macskanő karakteréért, sőt, kapásból öt olyan karaktert feltudok sorolni, akik érdemesebbek lettek volna.
  • Tom Hardy pedig Bane-t, azaz Átkot fogja alakítani. Ezzel a gonosszal már próbálkoztak a korábbi szériában, elég gyenge lett, úgyhogy most majd rakhatják össze normálisan. Tudjátok, ő az a fegyenc, akinek olyan szérumot adnak be, amelytől majd lezúz mindenkit.

Ezek vannak, egyelőre. Biztos lesz, akit már megvettek kilóra, de engem még nem. Mindenesetre innen már csak konkrét híreket kapunk, a forgatás meg hamarosan kezdődik, jövő nyáron pedig nézhetjük.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet