2011. november 24.

Premierek

| | Leave a Comment
Ezen a hétvégén ezekkel a filmekkel találjuk szembe magunkat. Elég hosszú a lista.

Válogatott Gyilkosok / Killer Elite - Jason Statham, Robert De Niro és Clive Owen közös akciózása. Szerintem még holnap írok róla.
Az én Amerikám / My America - Ausztrál-magyar dokumentumfilm.
Karácsony Artúr / Arthur Christmas - Egész jó visszhangja van ennek az animációnak, úgyhogy szerintem mindenképp.
Testcsere / Change-Up - Magas korhatárú vígjáték, sok obszcén poénnal, valamint Ryan Reynoldssal és Jason Batemannel, akik testet cserélnek.
Santiago '73 / Post Mortem - chilei-mexikói-német dráma.
Finánc a pácban / Rien á Déclarer - Francia vígjáték.
Tengerre, franciák! / Ni á vendre ni á lourer - És lám, még egy francia vígjáték.
Minden, mit szerettem / Wszystko, co kocham - Lengyel zenés dramedy.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet