2014. március 13.

Premierek 03.13.

| | Leave a Comment
A múlt hét sem bírt vékony felhozatallal, hát ez sem... Csekk!




Az apáca / La religieuse - Egy zárdába kényszerült apáca kálváriája. Biztos izgalmas. Előzetes.

3 nap a halálig / 3 Days to Kill - Kevin Costner akciózik. Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. Előzetes.

Názáreti Mária / Maria di Nazaret - 2012-ből érkezett a film, eredetileg tévére anno több, mint három órában, de aki bepróbálja moziban, annak 110 jut csak. Előzetes.

Vijay és én / Vijay and I - Belga vígjáték. Előzetes.

Nyomtalanul / Kvinden i buret - Erről már írtam, klikkeljetek a film címére. Én erősen ajánlom, nagyon fasza nyomozós film volt. Előzetes.

Mr. Peabody és Sherman kalandjai / Mr. Peabody & Sherman - A mindentudó kutya és gazdája utazgatnak az időben. Előzetes.

Szerelem a felhők felett / Amour & turbulences - Na már megint éljenek a magyar címek, haha. Repülőút, az exeknek pedig egymás mellé szól a jegyük. Előzetes.

Need for Speed - Ezt mindenképp, valamikor a közeljövőben. Kíváncsi vagyok, mit tud újat mutatni. Előzetes.


0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet